Hirvee väsynyt olo

Kiara heräs viime yöllä jotain 04:00 aikoihin. Jaro yritti saada Kiaran viellä nukkuu mut ei, mentii autolla sit ajelulle, ajeltii sit 20 minuuttia ei vieläkään nukahtanut no mentii sit kotii, Jaro sit meni nukkuu kun on ajotunti päivällä mä jäin sit Kiaran kanssa kattoo lasten ohjelmaan mä annoin aamupalaa ja maitoa. Kello on jotain 06:00, kokeillin et nukahtaako jos laitan valot pois ja telkkarin pois päältä no nukahti 10 minuuttia suunilleen, no mä nytten ootin et saanko unen päästä kiinni kesti varmaa puol tuntia ku sain unen päästä kiinni, mut kiara sit heräs jotain 08:00 mä olin ihan poikki kysyin Jarolta et voiko se olla nytten Kiaran kanssa niin se sano et se pitää nukkua vähän aikaa viellä ku sillä on ajotunti, no annoin sen nukkua 10:30 nii se oli sit Kiaran kanssa sen aikaa. Jaro syötti sen ja laitto nukkuu päikkäreille. Mä sit nukuin 16:00 asti ku Kiara heräs sillon ainakin sain levättyä vähän. Mut kuitenkin Kiara on ihana, mä en pysty elämää ilman häntä.💖😊
 Oltiin menossa ulos


Kommentit